Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.
Náš etický kodex
Agentské obchodní klientské místo (AOKM) generálního reprezentanta Martina Cvacha
Agentské obchodní klientské místo ČSOB Pojišťovny (dále jen AOKM), generální reprezentant Martin Cvach, ve snaze o zvyšování úrovně služeb v pojišťovnictví a nastavení jasných pravidel profesního chování a obsluhy klientů ČSOB Pojišťovny, vypracoval tento Etický kodex pracovníků AOKM O.Nedbala 332/18, České Budějovice.
Etický kodex AOKM vychází z Kodexu etiky v pojišťovnictví České asociace pojišťoven, z vydaných směrnic, pokynů a nařízení ČSOB Pojišťovny a z platných právních ustanovení a norem. Vytváří etické mantinely chování a jednání pracovníků AOKM ve vztahu ke klientům ČSOB Pojišťovny a skupiny ČSOB.
Schválil: Martin Cvach - generální reprezentant V Č.Budějovicích dne 1.1.2014